Förvånad!!!

Gå ner

Förvånad!!!

Inlägg  tunnbindarens i ons apr 21, 2010 5:42 pm

Har fått information om att Linda Bäckström på face book påstår att hon har pratat med valphänvisningen om kullen som fötts på kennel Norrströms, och att jag har haft åsikter om föräldradjuren.

Jag Emma Carle är valphänvisare och har inte talat med Linda överhuvudtaget om kullen.
Rätt skall vara rätt.

tunnbindarens

Antal inlägg : 5
Registration date : 08-10-10

Användarens profil

Till överst på sidan Gå ner

Sv: Förvånad!!!

Inlägg  Poppis i fre maj 07, 2010 11:59 pm

Jag har aldrig påstått att jag talat med dig Emma, jag ringde upp valphänvisningens nummer och din man Christer svarade och han e vel ordförande i Pinscherklubben om jag fattat det rätt? Han hade precis innan mitt samtal tagit i mot Evas samtal och tagit uppgifterna hennes kull och samtidigt hade han talat nedlåtande om vår parning och avelsdjur till henne. Jag ringde då upp och fick höra samma nedlåtande komentarer av Christer och det skrev jag på face book för att jag anser att det är fel.

Du kunde ju ha skrivit att jag talade med din man på valphänvisningens nummer när du skrev här på forumet så hade jag sluppit att förklara det, andra kan ju tro att jag inte äns har ringt utan hittat på allt, vilket jag så klart inte har.

Har du fler komentarer så är du välkommen att ringa eller maila mig privat på kontorstid.
Linda
Poppis
Admin

Antal inlägg : 98
Registration date : 08-10-09

Användarens profil http://www.poppis.be

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet